پرداخت هزینه خرید کالا در فروشگاه آمازون | Amazon

آمازون Amazon یکی از بزرگ ترین و معتبرترین مارکت های اینترنتی در سراسر دنیا می باشد که توسط جف بیزوس در شهر سیاتل ایالت واشینگتن امریکا در سال 1994 تاسیس و راه اندازی شد. این سایت در ابتدا به خرده فروشی می پرداخت تا اینکه در سال 1995 فعالیت خود را با عنوان فروشگاه آفلاین کتاب آغاز کرد و امروزه با 15 شعبه در سراسر دنیا به عنوان یکی از برزگ ترین فروشگاه های اینترنتی دنیا به شناخته شده است که طیف وسیعی از محصولات را عرضه می کند. به دلیل تحریم ها امکان خرید از سایت آمازون Amazon با وجود محصولات بی شمار برای ایرانی ها فراهم نیست. مجموعه پانی پی با دسترسی به کارت های ارزی و درگاه های بین المللی در سریع ترین زمان امکان خرید از این سایت را برای شما مشتریان عزیز میسر می سازد، برای اینکار کافی است پس از انتخاب محصول مورد نظر و افزودن به سبد خرید، لینک خرید را برای مجموعه ما ارسال کنید.

 مزایای خرید از سایت آمازون Amazon

در نگاه اول و با توجه به افزایش قیمت ارز در کشور، ممکن است خرید از این سایت عاقلانه بنظر نرسد. اما کافی است کمی در سایت آمازون جستجو کنید تا کالای مورد نظر خود را حتی ارزان تر از بازار داخلی پیدا کنید. فراموش نکنید سایت آمازون به مناسبت‌ های مختلف، تخفیف‌ های چشمگیر و متنوعی روی محصولات خود اعمال می‌کند که شما می توانید با توجه به آن، کالای خود را با قیمت بهتری خریداری کنید. همچنین سایت آمازون بهترین گزینه برای خرید کالاهای اورجینال مانند کیف، کفش، لوازم آرایش و… می باشد. بهتر است کالایی را خریداری کنید که در ایران موجود نباشد.

 خرید از سایت آمازون Amazon

برای خرید از سایت آمازون Amazon باید در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس پس از انتخاب آمازون مبدا، هزینه محصول را با استفاده از محاسبه‌ گر موجود در سایت محاسبه کنید. در مرحله بعد در حساب کاربری خود روی گزینه پرداخت در سایت خارجی کلیک کرده و کشور مورد نظر را برای خرید از آمازون انتخاب کنید. به مبلغ دقیق محصول دقت کنید زیرا مبلغ محصولات با توجه به سایز، رنگ و … دچار تغییر خواهد شد. در انتها لینک خرید را برای مجموعه پانی پی ارسال کنید.

پرداخت از سایت آمازون Amazon

 اگر به دنبال محصولی هستید که در ایران آن را پیدا نمی کنید یا با نرخ جهانی اختلاف قیمت بالایی دارد می توانید محصول خود را در سایت آمازون خریداری کنید. اولین دغدغه برای خرید از سایت های خارجی با توجه به قیمت دلار، هزینه می باشد که البته گاهی کیفیت عالی و تخفیف‌ های سایت این مشکل را تا حدودی رفع کرده است. پس از ثبت محصول، نحوه دریافت نیز از دیگر مشکلات خریداران سایت آمازون می باشد زیرا باید یک آدرس پستی دقیق و صحیح در سایت درج کنید که با توجه به تحریم‌ ها در ایران، این کوضوع یک مشکب جدی است که با مجموعه پانی پی بهتر است نگران این موضوع نباشید.

مجموعه پانی پی امکان خرید محصولات متنوع و دلخواه را از طریق کارت‌های اعتباری مسترکارت، ویزا کارت و یا گیفت کارت آمازون را برای شما فراهم می کند. برای اینکار کافی است لینک محصولی که قصد خرید آن را دارید را برای مجموعه ارسال کنید. در هنگام خرید و ثبت سفارش برای اطلاع از قیمت نهایی، هزینه شیپینگ کالا را نیز در نظر بگیرید.


نکات مهم

 • در حالت معمول از لحظه خرید و ثبت سفارش تا تحویل کالا از کشورهای انگلیس و ترکیه 4 تا 6 هفته کاری و از کشور امارات 6 تا 8 هفته کاری زمان نیاز است. البته این زمان بسته به وزن و حجم ممکن است بیشتر باشد. 
• سفارش بذر گل و گیاه، باتری، دخانیات، کالاهای غیر مجاز و شیشه ای، عناصر و مواد اولیه، دارو و مواد غذایی، کالاهای دارای تاریخ انقضا کم، کالا با محتویات مشکوک و کالاهای 18+ از سایت آمازون امکان پذیر نمی باشد.
• امکان لغو و کنسل کردن سفارش تنها در صورت وجود گزینه لغو برای محصول ممکن می باشد.
• حداکثر وزن سفارش کالا در سایت آمازون انگلیس 3.5 کیلوگرم، ترکیه 5 کیلوگرم و امارات 4.5 کیلوگرم  می‌باشد.

• در هنگام خرید به تگ Sponsored محصولات در سایت آمازون دقت کنید زیرا این محصولات کیفیت بهتری دارند و دلیل آن پرداخت مبلغ بیشتر توسط فروشنده برای قرار گرفتن کالا در موقعیت بهتر می باشد.

• سایت آمازون Amazon یک حساب کاربری با امکانات ویژه‌ مانند ارسال رایگان در سریع‌ترین زمان ممکن و... را برای برخی کاربران خاص فراهم کرده که به اکانت پرایم معروف است.

• برای جستجو راحت کالا می توانید ASIN محصول رادر قسمت سرچ وارد کنید. یا اگر قصد خرید کتاب را کافی است نام نویسنده و یا ISBN کتاب را وارد نمایید.

 

 برای پرداخت هزینه در سایت آمازون Amazon حتما باید به کارت های اعتباری ارزی دسترسی داشته باشید. به دلیل وجود تحریم ها در کشور و عدم دسترسی به کارت های مالی ارزی، مجموعه پانی پی با دستیابی به درگاه های بین المللی این امکان را برای شما در کوتاه ترین زمان میسر می سازد.